Culture Day 2023 - Studiested Flekkefjord

På tirsdag denne uken arrangerte vi Culture Day ved studiested Flekkefjord. Hvor elever og ansatte fikk vise fram sine kulturer.

Det var mye aktivitet i gangene hvor det var mat og snacks fra mange forskjellige kulturer på skolen vår.

Vi startet det hele med et show i aulaen med noen musikalske innslag og et moteshow hvor forskjellige kulturer fikk vist frem sine nasjonaldrakter og klær. Etter showet fikk alle elevene i oppgave å gå rundt på de forskjellige stasjonene som ansatte og elever hadde satt opp rundt forbi i skolens fellesområder.

Dørkonkurranse

I tillegg hadde vi en konkurranse som foregikk i dagene før hvor elever og ansatte ble oppfordret til å pynte døren til klasserommet/arbeidsrommet. Tema her var også kultur.