Velkommen til foreldremøter!

Flekkefjord vgs vil avholde tre foreldremøter, to på skolen i Flekkefjord og ett på skolen i Kvinesdal.

Onsdag 18. januar

Foreldremøte for klassene på studieforberedende vg1 og vg2 og for Mediaklassen på vg2. Møtet holdes i Aulaen på skolen i Flekkefjord.

Mandag 30. januar

Foreldremøte for Bygg- og anleggsteknikk,  Elektro- og datateknologi, Teknologi- og industrifag og Naturbruk. Møtet holdes i Aulaen på skolen i Flekkefjord

Tirsdag 31. Januar

Foreldremøte for Helse- og oppvekstfag, Restaurant- og matfag og salg,service og reiseliv. Møtet holdes i Storsalen på skolen i Kvinesdal

Felles for alle møtene:

Møtet begynner kl 1800 og varer inntil kl 2000.

Først en fellesdel med rådgivere og rektor.

Så en del med kontaktlærer til klassen.

Rådgivere vil være tilstede på hele møtet.

Ønsker foresatte å snakke med en eller flere faglærere gjør direkte avtale med disse, kontaktinformasjon ligger på skolens hjemmeside. Trenger du hjelp til for å avtale tid med faglærer ta kontakt med skolen.

Velkommen!

Tor-Inge Rake